星期四, 1月 25, 2007

放你的眼在現金流

老師教落,小心用信用卡, 以免比卡債壓死,佢老人家仲教落,有三張就好足夠,第一張用嚟自動轉帳如:電費、水費、手機臺費、保險費、電視臺費等等,而且咪帶呢張自動轉帳的卡出街。第二張用嚟找公數,所有與生意、工作有關的帳目請用它,第三張先至系用响日常消費度,咁先至比較容易睇住啲現金流,冇咁易破產。

仲有,佢老人家又教落,記住啲卡數帳單的截止日期,比如卡 A 的帳單的截止日期係 27 號,咁 28 號至用啲數又可以拖耐啲至還,變通得快分分鐘有銀拾添!

咁市面上咁多信用卡,邊張先至最抵用呢?有冇信用卡高手教路?

6 則留言:

安雅媽媽 提到...

香港個個閒閒地都四五張卡係身,因為香港申請信用卡禮品好豐富,簽滿$2800就有手提送,多少少又有LCD電視送,好吸引架.好後悔上年無攞到HSxC的送出的新版PSP........

火鳥 提到...

嘩!礼品豐富,好正呀

kaygoh 提到...

citibank choice card啦,年费终身全免,条件是每个2次交易,坏处是没有累积分数,没得换取礼品。

ian_flaming 语焉斐名 提到...

老师教的没错,账單的截止日期27號,28號用的數可以拖到40多天才还!

一般上银行都可以给你一张免付年费又有累积分数的信用卡,条件就是跟它借房屋贷款,25年的贷款就可以享受25年的免费年费,如此推类...

如果你有房屋贷款,但银行却没有给你一张免年费又有累积分数的信用卡,那你就被骗啦!(除非你的房子是买CASH的,那就另当别论啦!)

火鳥 提到...

kaygoh: choice card 有點揾笨。

语焉斐名:我的房貨正是CitiBank的,它竟然沒有自动給我信用卡免年費,媽的,非要殺上去興師問罪不可了。

Princess D 提到...

我用的Citibank Gold Card免年费五年,积分永不expired,每年年费到期打个电话去吓下他们你要取消credit card他们就会自动再waive一年给你,就年年都是免费的啦 =)还有还有,Citibank的积分比较低,容易换到礼物.我另一张Hong Leong的就很揾笨咯,比Citibank高一半的分数换到一样的礼物,所以我打算集中火力在Citibank,不用Hong Leong了.