星期二, 1月 30, 2007

燈...呢味嘢

每每裝修一間屋子, 在下都對"燈"呢味嘢情有獨鐘,所以每以去選燈買燈都流晒口水。老老實實,其實市面上好多燈店啲燈都是不堪入目,很多時候走遍 K.L & P.J 都是一燈難尋,往往都是只得其形(外表)不得其神(質地),這里一燈難尋的定義是:靚、正、平,哈哈...

雖則意大利和西班牙燈最正,名店 Lightcraft 有賣,But 大佬~咁貴,可以買得幾盞?就算 Lightcraft 內 made in China 啲燈都係唔平,皆因說得正確點是意大利或西班牙產品 but 生產在中國(不是老翻)。

退求其次,無意中發現到 P.J 有間燈店都幾有"梯史",當中有好多 Designer Light but made in China (哈!哈!老翻...)都好正!所以對燈好有興趣又想買的朋友,留意以下地圖喇!

2 則留言:

Princess D 提到...

原来大家志同道合呵呵呵,我最近也在物色灯饰,想必大家都是乔迁之喜嘎嘎.你说的有间靓灯店是叫LC吧假如我没有记错 =)

我上个礼拜天去看来哦,哇,里面的Swarovski水晶灯看到我眼花缭乱!我也是流晒口水呢可惜荷包不够丰厚!

火鳥 提到...

係佢啦!在下不記得名字,唔係LC就係LY架啦!也恭喜公主新居入伙喇!