星期一, 9月 12, 2011

童謠的年代


我是廣東人,從里到外都是一個廣東人... 我的意思是說父親、母親都是廣東人,小時常到外婆家玩,外婆常教會我一些廣東童謠,一群小孩子常把童謠朗朗上口,特別開心。漸漸的,人長大了,童真慢慢散去,也不知多久沒記起,曾經有一段把童謠朗朗上口的開心日子。

中秋,一個浪漫、睹物思人的季節,以這些廣東童謠重溫一下曾有過的年代。



《月光光》
月光光,照地堂,年卅晚,摘檳榔,檳榔香,摘子姜,子姜辣,買芙薘,芙薘苦,買豬肚,豬肚肥,買牛皮,牛皮薄,買菱角,菱角尖,買馬鞭,馬鞭長,起屋梁,屋梁高,買張刀,刀切菜,買籮蓋,籮蓋圓,買隻船,船沉底,浸死兩個番鬼仔,一個浮頭,一個沉底!

《氹氹轉》
氹氹轉,菊花圓,炒米餅,糯呀糯米糰;五月初五係龍舟節啊!亞媽佢叫我去睇龍船,我唔去睇我要睇鷄仔,鷄仔大我扐去賣,賣得幾多錢?賣咗幾多隻呀?我有隻風車仔,佢轉得好好睇,睇佢氹氹轉呀,菊花圓,睇佢氹氹轉呀,氹氹轉又轉。

《點蟲蟲》
點蟲蟲,蟲蟲飛,飛到荔枝基。荔枝熟,摘滿屋,屋滿紅,伴住個細文公。

《又喊又笑》
又喊又笑,烏蠅打醮,蠄蟧攋尿,老鼠行橋。

from...

沒有留言: