星期六, 11月 04, 2006

北歐旗艦

往芬蘭Nokia網站跑了一趟,發覺有架未發售手機值得留意,Nokia N95,(廢話,旗艦機也!)滑蓋機,除了集各家所長之外,蔡司自動對焦鏡頭相機像素去到五百萬,直逼在下的D70s之六百萬(Size啫,定啲嚟)。


如果不想用太多錢買沒太多機會用的科技,不妨留意一下另一個纖巧流麗的花俏摺機 Nokia 7390,300萬像素相機連自動對焦,兩組機身顏色,不過此機冇push to talk推嚟講功能(唓~我都冇用嘅喇)。


另外,原來已發售手機中,還有一大堆的特別版,如:N91 8GB版本,N80 Internet版本,N70 & N73音樂版本,繼續發揮其芬蘭人掠錢計劃。

7 則留言:

都市守夜人 提到...

換机!換机!換机!

匿名 提到...

N95,不錯.喜歡它可以當像機用,那就不用再買另一部數碼相機了.

匿名 提到...

嘩,大哥,你地個”吃你吾死”(eat until u die),幾時開張呀,我諗要改名叫等到你死(wait until u die).
我都好想下次去大馬可以品嚐你地的一級推介.

四葉草 提到...

N95, 好吸引呀! 你是时候换机啦!

火鳥 提到...

人魚:开張好几日喇!你看不到?都话你部机撞邪啦!揾師父幫你部机开开光啦!... 呵!呵!試下按Reload睇。

茉莉 提到...

7390 卖几多$$?

火鳥 提到...

jasmine:還沒出,在下也不清楚,應該不超過RM2000。