星期二, 6月 06, 2006

粉腸與我

有條粉腸Call來,說本人寫D Blog又長又文縐皺,本人也十分認同,十分認同我們之間文化水平的差異,導至條粉腸讀得好辛苦,本人在此深感抱歉。條粉腸是當年本人在學院時第一位識認的同學仔,剛巧每次放學我們都搭同一班車去轉車站,再加上條粉腸為人熱心樂於助人兼鋤人,本人當年又爛口成章,可能因此與條粉腸轉對了臺,好快我們就成為好朋友。

但係轉眼間十幾年已過,呢十幾年嚟有咩嘢唔可能发生?窮鬼都会变富翁,男人都会变女人喇!係嗎?唔通十幾年後寫Blog仲要用好幾年冇用嘅爛口嚟寫咩?妖!都唔化的!人人响唔同的時段都会扮演唔同的角色,都会改变,都会进步㗎啦!一成不变咁同條咸魚有乜分别呀?

多年前本人同條粉腸的溝通方式總是以粗言粗語問候,近年來少用咁激的对話方式,遍遍在此要再激多一次,主要都喺希望條粉腸智商急升,與我们同步,與我们齊齊进步啫,阿门!

p/s:阿粉腸先生,你看了這遍胡言亂语应该不会同本人絕交呱?

4 則留言:

匿名 提到...

my dear friend firebird,
...i guess i m the 1 that u called
"fun-cheong". it's damm good to b yr friend till today lah!
well, good work!! keep it up man!!!
muah!!!

都市守夜人 提到...

係唔係条賓洲仔?

Kusou 提到...

我都估係條爛口賓洲仔。

匿名 提到...

ya! that's me.... joecai!!
those day that's only me & firebird
carry the same "chanel" lah!!
we speak the same language...
@#$%$#@!! but now i m not la!
cheers man!