星期二, 10月 10, 2006

廣告人,哼!哼!哼!

廣告界小醜有;

影视部女石堅 - 馬來女人嫁了個"鬼佬"廣告導演,又攪歌劇又攪文化活動,與大馬電視臺關係非淺,仲上埋電視臺做主持。表臉仁慈,心胸峽窄,攻於心計,給少少錢用到你盡仲要踩你兩腳那種上司。

美工部二五仔 - 其貌不揚自以為是,行路肚行先,鼻孔向天,小小美工部完稿員卻當正自己是美工部副經理,經常指指點點聲大夾唔準,又會打小報告,最可笑是常揚言要改變上司、老闆的思想,聽從他的意愿。

客務部【竹升】* - 筷子都唔識揸,成日自以為好叻,別人犯小錯就響度大大聲笑,自己犯錯出醜就響度發難渣,長相如何?見佢前面你會想響佢後面扑濕佢嗰種。

創作部貴婦狗 - 經常擺出一款"我係貴婦的樣子",穿得花枝招展,面上成寸厚的"灰水",竹升中的竹升,講起"番話"機關槍咁,經常窒到D英文比較弱雞的美術總監口啞啞,最難頂的是四張冇找的她常穿一些廿幾岁妹妹仔才穿的短褲迷妳裙。

創作部笑面虎 - 呢件犀利呀~ 呢件~ 對住你親切咁笑,背後係咁"隔空"插你一嘢!跟住好關心咁走埋嚟問你傷勢如何,難怪做咗幾十年仲可以坚立不倒。

創作部醜老鴨 - 呢件老妖怪麻甩佬,頭頂髮甩晒嘅地中海老坑,五十岁人仲学人包頭巾扮嘻皮仕,最羞家係咁老仲要講大話,同後輩爭攞獎,叫D後輩唔洗出席頒獎禮,自己去領後輩赢嘅獎。

產品部老黃蟲 - 典形嘅有錢後包二奶老坑,仲要個助理幫手講大話,老婆揾人揾到上公司坐。

美工部哈吧狗 - 表面上係美工部經理,其實上係幫外部踩自己友多一脚嘅狗,狗眼看人低,仲改名坐正產品部退休老黃蟲嘅位,天冇眼...

財政部超級食屎狗 - 呢隻狗仲食屎過食屎狗,都唔知點嚟形容,此狗有在"各個部門"樹立仇人嘅深厚功力,見佢前面你會想響佢後面扑濕佢,之後想想下唔太甘心又行返去佢後面扑濕佢多一次嗰種,就係咁!

特別來賓,濺格淫客 - 客戶中的某高級人仕,最難忘嘅係同佢去澳洲辦事的一個晚上,條友係咁吵住要我地帶佢去叫雞,結果帶佢去睇脱衣舞算數。都唔知係咪因為咁,後來失去咗呢個電訊公司嘅大客户。

好喇!舊公司一百八十人內比較值得爆嘅係呢幾件,成個動物園咁,乜動物都有,睇下睇下有時自己都會無意間變成其中一件。

* 【竹升】廣東人稱呼美國出生、只會說英語的華裔子弟為「竹升仔」。(現在凡外國出生都叫這個)。這裡的「竹升」其實是指「竹槓」,竹槓以粗大的竹子做成,中間多節 而不貫通。(就是有兩面都不通的意思),以此比喻他們不通華語。那,廣東話為何稱「竹槓」為「竹升」呢?這涉及一個有趣的語言現象:避諱與追求「好彩 頭」。廣東話中「槓」與「降」同音,為避「降」之諱,所以反其意而創造出「竹升」一詞。

6 則留言:

匿名 提到...

好有趣的分享!
或者可以画成漫画。

匿名 提到...

咦?那只贵妇狗很“面善”。以前认识一个叫May的家伙,很像。

匿名 提到...

大哥,辛苦啦,睇來生存真是不易,要同咁多奇呢怪斗過....咁你又屬於邊一種,係埋個種日勤夜勤,中間吾見人....哈哈哈..

火鳥 提到...

建杰:不如你畫囉。

双喜妈妈:如有雷同,純屬真實,此狗非彼狗。

人魚:賓果,妳又知嘅?

匿名 提到...

喂,不要泼火叻!!
我们没事都给你讲到有是。

火鳥 提到...

爽身粉:

嘿嘿嘿!
講者無意,
係我地啲旁人聽者有意啫~
真係有心栽花花不發,
無心搞屎屎成真。
幸好友情呢家嘢經得起屎棍的考驗,
咁咪幾好。