星期六, 11月 24, 2007

懷舊系列之經典偶像

星期六晚無意間扭開電視,電台正插放70年代的當紅連續劇 The Six Million Dollar Man,突然間記憶如洪水般瀑發。就特地上网懷舊一番,挖下挖下,連綠色巨人Hulk電視版也挖了出來,現在回看實在可笑,但當年可迷瘋了呢!當時的偶像,今日都是老太公老太婆了...

The Six Million Dollar Man: 六百万元人物-1974
Lee Majors




Bionic Woman-1976
Lindsay Wagner




Incredible Hulk-1978
綠色巨人變身前的演員為Bill Bixby,己於93年逝世。
Bill Bixby/Lou Ferrigno





同埸加映現任加洲長-阿諾哥當年與電視版綠色巨人Lou Ferrigno在台上"鬥肉"的經典情景!
Arnold Schwarzenegger vs Lou Ferrigno

7 則留言:

Blueman 提到...

嘩!火鳥兄,小弟細個個陣都好迷呢套The Six Million Dollar Man,當時問屋企人六百萬即係幾多錢,屋企人答曰天文數字,時至今日呢個數字好多時聽到好多上市公司都唔只六百萬美金囉!
如果美國真係要重拍呢套戲,我諗要改做「The Six Billion Dollar Man」囉!!

小頑童@nottyboy 提到...

食米粉多過麵?哈哈哈

魏,育,婷 提到...

看看自己..也差不多了吧

都市守夜人 提到...

还有个手指脚指有蹼,游水好叻,有水才打勝坏人叫乜名??

火鳥 提到...

Blueman:你咪話六百万啦!連彩電係乜當年都唔識呀!

nottybay:原來當年沙巴也流行這句,哈哈!

育婷:這位小姐很會踩人呢!腳力應該很好吧?

夜人:記得這部片,但係也忘了叫乜名

小頑童@nottyboy 提到...

hahaha 是啊 :p

MayY . C 五月媽媽 提到...

喂!你認老咋!我唔覺得哦!冇聽過classic movie, best momery 咩!(我講嘅!)

and now Arnold S. is Governor of California, no more movie star, a politian..