星期六, 2月 24, 2007

Hi-Tech 得咁爽嗯嗱?

唔喺事必要你Roming,你所Roming嘅月結單以後將會作為你牙痛嘅承堂証供!用國際漫遊電話服務喺几方便嘅,方便比電話網络公司斬到一頸血嗯嘛!抽筋囉~去曼谷打個轉返嚟電話費暴漲一倍!

國際漫遊真喺打電話出去好過收到來電,从曼谷打電話出去一秒到一分鐘喺RM4.44, 一分鐘零一秒到两分鐘都喺RM8.87,二分鐘零一秒到三分鐘都喺RM13.32,三分鐘零一秒到四分鐘都喺都喺RM17.75而接收來電。而收來電是以每三十秒计算,RM2.46, RM4.92, RM7.39, RM9.85等等,至於SMS就一律每則RM1.36,加加埋埋四日曼谷行電話費去了RM223.61,都几喺野。

由於在下喺三猪手机新屎坑一名,新机入手那几天屎弗痕玩Download鈴声、Theme等等,結果只下載了5.1MB Data都要RM38.06,痴線!!!真喺鵰狗佢囉~1MB要收RM7.60, 好過去打搶!以後都喺电腦下載 USB 傳入手机實際,各位引以为戒呀~

3 則留言:

安雅媽媽 提到...

賴過野啦!!!試過dwl幾個wallpaper同埋個麻雀遊戲,收左我二百幾,肶搻都赤埋.

匿名 提到...

Roaming 的确很可怕。熟悉规则的人觉得没什么,不熟规则的人随时花上数百元也不出奇。前些日子才看到论坛有人说他不小心用了七、八百元,而且账单还陆续有来,那个才叫做凄惨。

至于下载,数据传送费用是一个成本。那些下载贵在版权,版权要收费。除非你用 3G 包月(我的是Maxis配套),否则你每下载 1MB 的资料就要 RM 10了。

我最近也是刚买了SE手机(详情可看我的blog),玩着3G,等着看月底手机费用多少。:)

火鳥 提到...

3G聲音或視訊通話都不貴,貴是貴在用來上網Data download,超貴!無限3G包月也是要RM120一個月,又不是很快,大家再等等吧!