星期四, 12月 22, 2005

温馨的節日

聽講客家人有種鹹湯圓,我就未試过。似乎我食过最好吃的湯圓喺一種廣東人叫做"泥沙湯圓",糯米在外餡料喺黑芝麻,高樓館通常有得食。其他種類旣湯圓我就真喺冇乜印象,可能普通到我都唔記得。不过馬國人咁鬼死 Creative,我估遲早见到榴槤湯圓、翡翠玉環湯圓、萬紫千红湯圓、阿三湯圓、三巴湯圓、馬拉棧湯圓都唔出奇。湯圓呢家野,講真,食嚟食去都喺阿媽炮制既最令人回味,紅既白既入面塞一粒黃糖,放入煲度 D 姜同糖水滾两滾,賣相一流,放入口度咬一咬,D 黃糖漿喺咁飙出嚟,正到死!其實講穿咗,都喺將 D 糯米粉同黃糖放入口啫!点解会咁令人回味呢?我估都喺食果種 Feel 啫!温馨既 Feel,这么簡单卻又那么难得。



正所謂"冬大过年",虽然响馬國"冬至"並唔喺乜野大假日(中、港、台會喺嗎?),我都响度希望大家有个温馨快樂既"冬至",记得返屋企食飯啊!

2 則留言:

Kusou 提到...

都祝你冬至快乐呀!老友你最近D Blog用广東写法唔係唔好,似我咁冰雪聰明就話冇问题唧,但会讀死D中文人Fan屎架,改返用中文啦!

匿名 提到...

廣東語親切 D 嘛!OK 啦!下一個,中文。